FLÄKTGROUP A/S SØGER SALGSSUPPORTER

Læs endelig vores stillingsopslag herunder, da det kunne vise sig at være en god jobmulighed for dig.

JOBBET
Din opgave bliver at yde vores kunder excellent kundeservice og salgssupport sammen med den eksterne sælger du er i team med, samt projektingeniørerne og Teknisk afdeling. Dine daglige opgaver omfatter ordrebehandling, projektstyring, indkøb fra faste underleverandører, transportlogistik, samt opfølgning af teamets dokumentation og procedurer.

ERFARING
Du har erfaring fra et lignende job i ventilations/komponent-branchen eller lignende. Du er kontoruddannet og har erfaring med intensiv kundedialog over telefon og mail, og daglig indkøbserfaring vil være en fordel, også på engelsk. Du har en god forretnings-etik og en høj arbejdsmoral.

Overblik
Du er en systematisk og fleksibel problemløser, der er omhyggelig og detailorienteret, også med rutinearbejdet, og som kan leve med en hurtig beslutning om nødvendigt. Du evner at holde hovedet koldt i pressede situationer, og har et godt overblik. Du er en samarbejdende, ærlig og tillidsfuld person med en god indfølingsevne og samtidig en disciplineret person, der forlanger det samme af omgivelserne. Du har grundlæggende tillid til egne evner, selvstændig, men med lyst til at arbejde inden for givne rammer, og forholde dig konstruktivt kritisk dertil. Du er en robust person med et positivt og smittende humør, og er samtidig i stand til at kunne håndtere en hverdag med mange opgaver og deadlines.

effektiv start
De første 100 dage vil et intensivt MatchIntro introduktionsprogram understøtte dig i en hurtig og effektiv start på jobbet, som ligger i Hørning. Du vil sideløbende følge et omfattende e-learning undervisningsforløb, som underbygger dine faglige kompetencer og forståelse for tekniske systemløsninger.

Frist
Ansøgning sendes pr. mail senest 18. januar 2018 til FläktGroup,
kst. dir. Lasse Andersen på lasse.andersen@flaktgroup.com.
Du er velkommen til at ringe til Lasse på 30 50 09 54 hvis du har spørgsmål.

OM FLÄKTGROUP
FläktGroup A/S er den professionelle rådgivende komponentleverandør omkring kundernes behov og producenternes teknologiske muligheder i ventilationsbranchen. Virksomheden følger en vækstorienteret strategi med fokus på kvalitet
og miljø og med forankring i en kompetent organisation.