FLÄKTGROUP SØGER NY MEDARBEJDER -
Salgsingeniør Jylland

Læs endelig vores stillingsopslag herunder, da det kunne vise sig at være en god jobmulighed for dig

JOBBET
Dit salgsansvar dækker alle vores produkter hos en række væsentlige kunder i Jylland. Ansvaret udøves i et erfarent team med teknisk salgssupport og internt projektteam med solid ventilationserfaring. Du er budgetansvarlig og leder salgsindsatsen i tæt samarbejde med resten af teamet og med solid back-up fra teknisk afdeling i Hørning. Møder hos kunder udgør en stor og væsentlig del af indsatsen, hertil kommer et mindre antal rejsedage. Du deltager i seminarer og kundearrangementer, hvor du formidler vores tekniske systemløsninger på et højt teknisk niveau. Du bidrager med faglig kompetence og er aktiv i vidensdeling og faglig udvikling i teamet.

ERFARING
Du er en teknisk dygtig ingeniør, maskinmester, VVS-tekniker eller tilsvarende. Du har gerne et bredt og stærkt personligt netværk i ventilationsbranchen. Du har flere års brancheerfaring, er vant til at arbejde med IT-systemer og behersker teknisk engelsk. Du er en god sælger med gå-på-mod og et stort drive, kan skabe tillid og kan vende et nej til et ja tak. Du er forretningsorienteret og kan kombinere produkter og service ud fra kundernes ønsker og behov og har en god forretningsetik og arbejdsmoral. Samtidig er du ærlig, og har godt humør, ydmyghed over for tingene og gode samarbejdsevner i teamet.

OVERBLIK
Din personlighed er velorganiseret med sans for de vigtige detaljer. Du er løsningsorienteret og kan arbejde konstruktivt med risici. Holder hovedet koldt i pressede situationer, og har en god indfølingsevne. Du har grundlæggende tillid til andre, er fleksibel og god til at skabe kontakt, men forholder dig objektivt. En energisk og robust person, der søger indflydelse og spiller konstruktivt kritisk efter de givne regler i en hverdag med mange opgaver og deadlines.

EFFEKTIV START
De første 100 dage vil et intensivt MatchIntro introduktionsprogram understøtte dig i en hurtig og effektiv start på jobbet, som ligger i Hørning. Du vil sideløbende følge et omfattende e-learning undervisningsforløb, som underbygger dine faglige kompetencer og din forståelse for tekniske systemløsninger.

ANSØGNINGSFRIST
Ansøgning mailes senest 13. okt. 2017 til FläktGroup A/S, salgschef Lasse Andersen på lasse.andersen@ flaktgroup.com. Du er velkommen til at kontakte Lasse på 3050 0954 hvis du har spørgsmål.

OM FLÄKTGROUP
FläktGroup A/S er den professionelle rådgivende systemleverandør med fokus på indeklima, energioptimering og sikkerhed i alle typer bygninger. Virksomheden følger en vækstorienteret strategi med fokus på kvalitet og miljø og med forankring i en kompetent organisation.