CLIMATECONSULT KAN NU TILBYDE AKSIALVENTILATORER EXPRESSBUILD

Expressbuild muligheden betyder at vi nu kan levere et stort udvalg af aksialventilatorer med meget kort leveringstid.

Expressbuild kataloget indeholder 165 aksialventilatorer, men over 40.000 varianter kan konfigureres i vores FanSelector software. Vores mål er kunne afsende produkterne indenfor 2 arbejdsuger fra fabrikken i Colchester.

De udvalgte Expressbuild størrelser er et mix af vores nye højeffektive JMv aksialventilatorer (op til Ø630) og vores kendte JM aksialventilatorer i de større størrelser. Der er mulighed for at få størrelser fra 315 til 1000 mm for aksialventilatorer godkendt til 200°C/2 timer, 300°C/2 timer og 400°C/2 timer.

Alle varianterne har langt hus, hvilket gør installationen hurtig og nem. B formen på ventilatorbladene samt motoropbygninger giver lav lydafgivelse og høj effektivitet. Motorbeskyttelse (termistor) er inkluderet som standard for at sikre holdbarhed og pålidelighed.

Produkterne kan vælges i FanSelector programmet eller findes i Expressbuild kataloget som indeholder alle relevante data og et udvalg af de mest benyttede tilbehør herunder også frekvensomformere.

Selvom disse udvalgte størrelser kan laves på express tid er der ikke gået på kompromis med kvaliteten. Der er fokus på udvikling af produkter som opfylder kundernes behov og i høj kvalitet.

HURTIGE FAKTA

Fläkt Woods Expressbuild aksialventilatorsortiment er lavet for at kunne tilbyde et stort antal varianter med den kortest mulige leveringstid.

• 10 arbejdsdage fra ordre til afsendelse fra fabrikken
  • Dedikeret produktionslinie
  • 165 katalogventilatorer med hurtigvalgskoder
  • 40.000 valgbare produkter via FanSelector